شعارهای دولت برای تولید مسکن عملا برنامه ای در پی ندارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 178
نویسنده : omid

خبرگزاری خانه ملت گفتگویی با نماینده مردم فلاورجان، جناب آقای سید ناصر موسوی لارگانی داشتند. ایشان با اشاراتی که در رابطه با تولید مسکن و ساخت و ساز داشتند صراحتا عنوان نمودند: متاسفانه دولت در بخش مسکن نتوانسته است اقدام قابل لمس و مناسبی را به انجام برساند و تنها با توقف پروژه مسکن مهر، بر رکود و بیکاری بازار مسکن افزوده است. ایشان تصریح کردند: دولت در بخش تولید مسکن شعارهایی سر می دهد ولی عملا اقدام و برنامه ای در این سال ها نداشته است و این عدم مدیریت باعث گردیده رکود مسکن سنگین و سخت باشد.

ایشان افزودند: با به خواب رفتن بخش مسکن و بازار مسکن نباید انتظار ایجاد اشتغال داشته باشیم. چرا که بازار مسکن و تولید مسکن و ساخت و ساز سهم بسزایی در اقتصاد کشور دارد. در سال های گذشته مسکن مهر و ساخت و ساز مربوط به آن و ساخت واحدهای مسکونی باعث ایجاد تولید و اشتغال زایی در کشور شده بود. در این سه سال با عدم حمایت دولت، رکود مسکن بی سابقه و طولانی مدت شده است. در آخر آقای موسوی عنوان کردند که مسئولان باید از تمامی ساز و کارها برای کم کردن رکود مسکن و ایجاد رونق در بازار مسکن، کمک بگیرند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com